Home ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Πειραιάς και κινηματογράφος – Ποιες ταινίες έχουν γυριστεί στην πόλη μας –...

Πειραιάς και κινηματογράφος – Ποιες ταινίες έχουν γυριστεί στην πόλη μας – Μέρος 2ο

10809
1

O Πειραιάς από τα πρώτα χρόνια που άρχισαν να λαμβάνουν χώρα κινηματογραφικές παραγωγές στην Ελλάδα υπήρξε η πόλη που είτε όλη η ταινία είτε μέρος αυτής ήταν κινηματογραφημένη στις γειτονιές της. Στο παρόν άρθρο θα σας παρουσιάσουμε μερικές από αυτές όπως παρουσιάζονται σε ειδικές στον τομέα ιστοσελίδες.

Ταινίες που έχουν θεματολογία από την Τρούμπα και τη δύσκολη ζωή των ναυτικών του Πειραιά και των συγγενών τους μέχρι θέματα άσχετα με την πόλη που απλώς έχουν πολλά πλάνα από τον Πειραιά και τις ομορφιές του (Πασαλιμάνι, Μικρολίμανο, Πειραϊκή).

Επίσης κάτω απο τους τίτλους  μπορείτε να διαβάσετε τους πρωταγωνιστές καθώς επίσης και τις περιοχές των γυρισμάτων που αφορούν τον Πειραιά και τους γύρω δήμους

1. Οικογενεια Χωραφα 1968

Μάρω Κοντού-Αλέκος Αλεξανδράκης (Δημ.Θέατρο, Τελωνείο και Πασαλιμάνι)

οικογενεια χωραφαΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Παντελής και η Μαρίκα (Αλέκος Αλεξανδράκης και Μάρω Κοντού) φέρνουν στον κόσμο το δέκατο παιδί τους και προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα μέσα για να ζήσουν την πολυμελή οικογένειά τους. Τα πράγματα όμως γίνονται εξαιρετικά δύσκολα, όταν η Μαρίκα γεννάει τρίδυμα και το ζευγάρι αναγκάζεται να σκεφτεί την υιοθεσία ενός τουλάχιστον παιδιού τους. Τα μεγαλύτερα αδέλφια κρύβουν το μωρό και ισχυρίζονται ότι το απήγαγε ο «τρελός βομβιστής» (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος), ο οποίος συλλαμβάνεται με τη βοήθεια των παιδιών της οικογένειας. Οι γονείς τους, με τη χρηματική αμοιβή που τους δίνει η αστυνομία, έχουν πλέον την οικονομική δυνατότητα να κρατήσουν το μωρό, και επιπλέον να υιοθετήσουν ένα παιδάκι από την Αφρική.

2. Το κάθαρμα 1963

Γιώργος Φούντας-Μάρω Κοντού (δεξαμενες Ακτής Βασιλειαδη, 2ας Μεραρχίας μπαρ 45 Γιάννηδες, Πειραική)

ΚΑΘΑΡΜΑΠΕΡΙΛΗΨΗ

Στον σκληρό και ανελέητο κόσμο της Τρούμπας ξεχωρίζει η φανταχτερή παρουσία μιας καλόκαρδης κοκότας, της Μάγδας, γνωστής με το προσωνύμιο η Μαρκησία.Η Μάγδα βρίσκει τον ιδεώδη γι’ αυτήν άντρα στο πρόσωπο ενός ναυτικού, του Μάνου Αποστολίδη.Μετά από κάποιους δισταγμούς, αποφασίζει να τον παντρευτείκαι να αλλάξει τη ζωή της.
Περιχαρής, ενόψει του γάμου,αποχαιρετά τις συναδέλφους της στο καμπαρέ όπου χόρευε και τραγουδούσε, καθώς και τη φτωχογειτονιά που έμενε.Όμως τα όνειρα για μια καινούργια ζωή συντρίβονται πριν από το γάμο καθώς, σε έναν τυχαίο καβγά,ο Μάνος σκοτώνει τον Μιχάλη, έναν προαγωγό που επεδίωκενα γίνει προστάτης της Μάγδας κι εκείνη αναγκάζεται να δώσει όλες τις οικονομίες της στον Σάββα,ο οποίος είναι φίλος του νεκρού και τους εκβιάζει.
Στη συνέχεια έρχεται η φοβερή αποκάλυψη.Ο αγαπημένος της δεν είναι παρά ένας αδίστακτος προαγωγός, ο οποίος έχει στήσει το κόλπο μαζί με τον Μιχάλη και τον Σάββα. Όταν η αδίστακτη τριάδα επαναλαμβάνει το εγχείρημα με τη Σούλα,την καλύτερη φίλη της Μάγδας,η τελευταία σκοτώνει τον Μάνο χωρίς ίχνος δισταγμού.

3. Γιακουμής, μια Ρωμέικη καρδιά 1970

Νίκος Ξανθόπουλος (κήποι Τερψιθέας)

ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΜΙΑ ΡΩΜΕΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η αγάπη του Γιακουμή για την Ελένη δεν γνωρίζει όρια. Εμπόδιο στην ευτυχία τους, όμως, μπαίνει η μητέρα της Ελένης, που θέλει να παντρέψει την κόρη της με πλούσιο γαμπρό και όχι με έναν απλό εργάτη, όπως τον Γιακουμή. Έτσι, το πεδίο μένει ελεύθερο για να δράσει ο Γράντης, ο άπληστος φίλος του Γιακουμή, που κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να τον κάνει γαμπρό του. Κι όλα αυτά γιατί ο φτωχός και τίμιος Γιακουμής έχει ένα θείο στην Αμερική με τεράστια περιουσία και πιθανό μερίδιο στα πλούτη του. Ο Νίκος Ξανθόπουλος αποδεικνύει το σθένος μιας ρωμέϊκης καρδιάς, σε ένα δράμα που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στις κινηματογραφικές αίθουσες.

4. Μπετόβεν και Μπουζούκι 1965

Νίκος Σταυρίδης-Μίμης Φωτόπουλος (Τελωνείο)

μπετοβεν και μπουζουκιΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο μαέστρος Ντολτσέτο, καθηγητής κλασσικής μουσικής, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα για να ζήσει αυτός και η κόρη του, Τζούλια, αλλά η οικονομική κατάσταση του δεν είναι καθόλου καλή, αφού ούτε οι μαθητές του δεν έχουν χρήματα για να τον πληρώσουν. Δεν συμπαθεί καθόλου το γείτονα του, Μένιο Ντάλμπαση, που είναι λαϊκός σύνθετης και οργανοπαίκτης. Ο σκηνοθέτης Φίφης γυρίζει ταινία με πρωταγωνίστρια την Μάργκαρετ αλλά διώχνει τον μπουζουξή Μήτσακα και χρειάζεται επειγόντως έναν λαϊκό σύνθετη. Ανακαλύπτει και καταφέρνει να αναδείξει τον Μένιο σε πρώτο όνομα. Η συμφιλίωση της κλασσικής και της λαϊκής “σχολής” θα έλθει χάρη στον έρωτα του γιού του Μένιου και της κόρης Ντολτσέτο…

5. Μια ζωή την έχουμε 1958

Δημήτρης Χορν (Τελωνείο, Αγ. Νικόλαος)

mia-zwh-thn-ehoymeΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ένας φτωχός και δειλός ταμίας μιας τράπεζας, ο Κλέων (τον υποδύεται ο Δημήτρης Χορν), ανακαλύπτει ένα εξαιρετικά μεγάλο για την εποχή ποσό (1.101.101,10 δραχμές) ως πλεόνασμα κι ενώ αρχικά σκοπεύει να το α ναφέρει, η συμπεριφορά του διευθυντή της τράπεζας (τον υποδύεται ο Χρήστος Τσαγανέας) απέναντί του, τον ωθεί τελικά στο να το καταχραστεί.

Ξοδεύει αφειδώς τα χρήματα με την φιλοχρήματη μετραίσα του διευθυντή του, τη Μπιμπή (την υποδύεται η Υβόν Σανσόν), στην προσπάθειά του να κάνει τη μεγάλη ζωή, μακριά από τη μιζέρια της προσωπικής και επαγγελματικής του καθημερινότητας. Σύντομα όμως η κατάχρηση αποκαλύπτεται και ο ίδιος φυλακίζεται. Με την αποφυλάκισή του γυρίζει την πλάτη στη ζωή που ως τότε έζησε, αναζητώντας μια νέα τύχη ως μετανάστης στην Αμερική.

6. Ο Ψευτης 1968

Κώστας Βουτσας-Νορα Βαλσάμη (Τελωνείο, Αγ.Νικόλαος)

ΨΕΥΤΗΣΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Κώστας (Κώστας Βουτσάς), λαθρεπιβάτης σε πλοίο, βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι του γιατρού του πλοίου (Βαγγέλης Σειληνός). Ο γιατρός ζητάει από τον Κώστα ως αντάλλαγμα να υποδυθεί τον ίδιο και να συνατήσει τη Ρένα (Νόρα Βαλσάμη), με την οποία ο γιατρός αλληλογραφούσε κρυφά από την αρραβωνιαστικιά του Τζούλια (Ζωζώ Σαπουντζάκη). Ο Κώστας γνωρίζει τη Ρένα και ερωτεύονται. Η Ρένα τον παρουσιάζει στον πατέρα της (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) ως γιατρό και κανονίζουν τα του γάμου. Όταν η Τζούλια θα ανακαλύψει ένα γράμμα της Ρένας στα πράγματα του γιατρού, ο έρωτας του Κώστα και της Ρένας θα απειληθεί. Τελικά όμως το ζευγάρι θα βρει την ευτυχία.

7. Το Κλωτσοσκούφι 1960

Αλ.Βουγιουκλακη-Αλ.Αλεξανδράκης (Ακτη Τζελέπη, Πλατεία Καραισκάκη, Τελωνείο, Αγ.Νικόλαος)

ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙΠΕΡΙΛΗΨΗ

Μια όμορφη αλλά άτυχη κοπέλα, επειδή δεν μπορεί να βρει μόνιμη εργασία και τα αφεντικά της συνεχώς της ρίχνονται , αναγκάζεται να καταφύγει σε έναν εφοπλιστή προκειμένου να τη βοηθήσει να φύγει για την Αυστραλία. Όμως το οικογενειακό του περιβάλλον αντιδρά και μετά από διάφορες παρεξηγήσεις που τους απομακρύνουν σμίγουν για την Αυστραλία.

8. Φτωχαδάκια και Λεφτάδες 1961

Μίμης Φωτόπουλος-Νίκος Σταυρίδης (Προφήτης Ηλίας, Τουρκολίμανο)

ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Φώντας Μπαρδούσης (Μίμης Φωτόπουλος) είναι ένας λαϊκός αλλά καλόκαρδος άνθρωπος που ξεκίνησε από ψαράς και απέκτησε μια μεγάλη επιχείρηση αλιείας κα ιχθυεμπορίας. Μένει μαζί με την ξαδέλφη του Δέσπω (Ζωή Φυτούση) και έναν μακρινό του ανιψιό, τον Σάββα (Γιάννης Γκιωνάκης) σε ένα παλιό παραδοσιακό σπίτι σε έναν λόφο του Πειραιά. Όμως, αποφασίζει να εισέλθει στην υψηλή κοινωνία και να μορφωθεί, γι’αυτό προσλαμβάνει την μαντάμ Τζούλια (Ελένη Χαλκούση) για να τον βοηθήσει σε αυτή του την προσπάθεια. Η μαντάμ Τζούλια σκοπεύει να του κάνει συνοικέσιο με την Μίλη Ντεκρίση (Σμαρούλα Γιούλη), την κόρη ενός πλούσιου εφοπλιστή (Θάνος Τζενεράλης) με ταπεινή όμως καταγωγή. Από κοινού με την μαντάμ Τζούλια ο Φώντας προσλαμβάνει ως δάσκαλο καλών τρόπων έναν εκπεσόντα αριστοκράτη, τον Τεό Νταλέκη (Νίκος Σταυρίδης), ο οποίος στην πορεία θα προσπαθήσει να νυμφευθεί εκείνος την Μίλη για να αποκατασταθεί οικονομικά. Όμως η Μίλη είναι ερωτευμένη με τον Ιάσονα (Ερρίκος Μπριόλας), και αφού το αποκαλύψει στην μαντάμ Τζούλια θα προσπαθήσει μαζί με εκείνην, την αρραβωνιαστικιά του Φώντα, την Φανή (Μπεάτα Ασημακοπούλου), και την μνηστή του Τεό, τη Ρίτα, να απομακρύνουν τους υποψήφιους μνηστήρες της Μίλης.

9. Το ραντεβού της Κυριακής 1960

Δημ.Παπαμιχαηλ-Δεσπω Διαμαντίδου-Κάτια Αναλυτή (Ακτη Τζελέπη, Δημ.Θέατρο)

ΤοραντεβούτηςΚυριακής1960ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η Ανθούλα αγαπάει τον Αλέκο, όμως η θεία της έχει άλλα σχέδια γι’ αυτήν, δηλαδή να την παντρέψει με το γιο της τον Θάνο.

Αν και μάλλον αδιαφορείτε για τα βάσανα της Ανθούλας, ίσως να σας συγκινήσουν ο Μανώλης Αγγελόπουλος και η Νάνα Μούσχουρη που τραγουδούν γι’ αυτά.

10. Το Λεβεντόπαιδο 1969

Δημ.Παπαμιχαηλ (Πέραμα, Κερατσίνι)

ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΟΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Αρίστος, που το πρωί εργάζεται στο καρνάγιο και τα βράδια τραγουδά σ’ ένα λαϊκό κέντρο της γειτονιάς, αγαπά τη Μαριώ, μια κοπέλα της τάξης του. Φτωχοί και οι δύο αγωνίζονται να φτιάξουν το σπιτικό τους. Κάποιο βράδυ ο Αρίστος γνωρίζει την Κατερίνα, κόρη ενός βιομηχάνου, που παριστάνει την φτωχή, την ερωτεύεται και ομολογεί στη Μαριώ ότι αγαπά μια άλλη. Ένα ατύχημα – η Κατερίνα χτυπά με το αυτοκίνητό της τη Μαριώ – γίνεται αιτία να αποκαλυφθεί τόσο η αληθινή της ταυτότητα, όσο και το ότι είναι αρραβωνιασμένη. Το σοκ είναι μεγάλο για τον Αρίστο, αλλά η Κατερίνα, βλέποντας τις συμφορές που του προκάλεσε, αποτραβιέται από τη ζωή του, αφήνοντάς τον να ζήσει την αγάπη του με τη Μαριώ…

 

11. Καλπικη λιρα 1954

Βασ.Λογοθετίδης (προσπαθεί να δωσει την ψευτικη λιρα στο τοτε καταστημα του Νικολόπουλου στη Σωτήρος που πουλούσε μπογιές και σιδερικά)

ΚΑΛΠΙΚΗ ΛΙΡΑΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η υπόθεση αφορά μία λίρα κάλπικη η οποία δημιουργήθηκε από το πρωταγωνιστή της πρώτης από τις 4 ιστορίες δηλαδή τον Βασίλη Λογοθετίδη, που όμως δεν καταφέρνει να προσφέρει στους κατόχους της εκείνα που ονειρεύονται δηλαδή τα πλούτη. Αποτελεί μια ηθογραφία της κοινωνίας του ’50 με την ιδιαίτερη οπτική γωνία του σκηνοθέτη Γιώργου Τζαβέλλα. Έχει χαρακτηρισθεί ως μια από τις 1000 καλύτερες ταινίες του παγκοσμίου κινηματογράφου και αποτελεί πιθανότατα την πλέον εξέχουσα από τις ελληνικές.

Η ταινία αποτελεί παράδειγμα σπονδυλωτής άρθρωσης που αφορά 4 ιδιαίτερες μικρές ιστορίες με κοινό στοιχείο μια κάλπικη λίρα που μεταφέρεται από τη μία ιστορία στην άλλη. Στην ταινία υπάρχει αφηγητής ο οποίος συνδέει τις 4 αυτές ιστορίες ο οποίος και κλείνει την ταινία με την φράση : ” Ο παράς είναι πάντα κάλπικος ” , που αποτελεί και το κεντρικό νόημα του όλου φιλμ, ότι δηλαδή η μονομανής επιδίωξη του πλούτου οδηγεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και με όλους τους διάφορους χαρακτήρες των ανθρώπων σε μια κάλπικη ζωή.

12. Η αμαρτια της ομορφιας 1972

Μπέτυ Λιβανού-Νίκος Γαλανος (Ακτή Μιαούλη το κτίριο του Lemos Maritime Building)

Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Μια κοπέλα η οποία έχει αναδειχθεί σε καλλιστεία παντρεύεται ένα νεαρό εφοπλιστή. Η μητέρα του όμως δεν την θέλει. Όταν η νεαρή θα μείνει έγκυος η πεθερά της θα αλλάξει στάση απέναντί της. Η κοπέλα όμως αποβάλει και η πεθερά της σκληραίνει τη στάση απέναντί της. Ένα ατύχημα που συμβαίνει σε πλοίο που είναι ιδιοκτησία της πεθεράς της με σκοπό να εισπράξει αποζημίωση έχει θύματα αρκετά κι ο αδελφός της κοπέλας που εργαζόταν στο πλοίο αυτό αποκαλύπτει την πλεκτάνη. Στην προοπτική της δίκης της η πεθερά της τρελαίνεται.

13. Λατέρνα φτωχεια και γαρύφαλλο 1957

Μίμης Φωτόπουλος-Βασ.Αυλωνίτης (Τουρκολίμανο)

ΛΑΤΕΡΝΑ ΦΤΩΧΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟΠΕΡΙΛΗΨΗ

Οι δύο λατερνατζήδες, ο Πετράκης και ο Παυλάρας, έχουν αποκτήσει ένα τεράστιο ποσό σε τάλιρα από το ποσό της αμοιβής που τους έχει δώσει ο πατέρας της δεσποινίδος Καίτης, όταν την βοήθησαν να βρει τη ευτυχία. Όμως έχουν φάει όλα τα λεφτά και εκτός της φτώχειας που τους δέρνει αλύπητα, ο Παυλάρας αρρωσταίνει και ο Πετράκης αναγκάζεται να πουλήσει κρυφά την λατέρνα για να τον κάνει καλά. Συγχρόνως, προσπαθεί να βρει τη δεσποινίδα Καίτη για να τους βοηθήσει, αλλά εκείνη έχει πια χωρίσει και μετακομίσει. Όταν συνέρχεται ο Παυλάρας θυμώνει που πουλήθηκε η λατέρνα, βρίσκουν όμως τη δεσποινίδα Καίτη, την οποία βοηθούν να ξανασμίξει με τον άντρα της, ο οποίος δεν ξέρει καν πως έχει παιδί μαζί της, την ξαναβοηθούν να βρει την ευτυχία και αυτή τους βοηθά στη ζωή τους.

14. Υποβρύχιο Παπανικολής 1971

Κώστας Καζάκος (Πέραμα με το θρυλικο τραμ του)

ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΝ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣΠΕΡΙΛΗΨΗ

28 Οκτωβρίου 1940. Παράλληλα με την επίθεση του ιταλικού στρατού στα ελληνοαλβανικά σύνορα, η Ελλάδα δέχεται τα πυρά της ιταλικής αεροπορίας. Το υποβρύχιο Παπανικολής με κυβερνήτη τον πλωτάρχη Μίλτο Ιατρίδη και καπετάνιο τον υποπλοίαρχο Βασίλη Ασλάνογλου, παίρνει εντολή να περιπολεί στον Πατραϊκό κόλπο. Μετά τις νίκες του στρατού, το πολεμικό συμβούλιο αποφασίζει ότι είναι καιρός να μπει και το ναυτικό στον πόλεμο και διατάζουν το υποβρύχιο Παπανικολής να περιπολεί στα στενά του Οτράντο. Εκεί το πλήρωμα, συλλαμβάνει το πλήρωμα ενός ιταλικού καραβιού και ο μηχανικός τους αποκαλύπτει τα ναρκοπέδια της Αδριατικής.

 

15. Φρενίτις 1971

Γιάννης Βόγλης-Αγγ.Αντωνόπουλος (Καστέλα)

ΦΡΕΝΙΤΙΣΠΕΡΙΛΗΨΗ

Οι εφιάλτες που έχει μία γυναίκα, της οποίας ο πλούσιος, παράλυτος σύζυγος φαίνεται ότι αυτοκτόνησε, την οδηγούν να δολοφονήσει κάποιον που την εκβιάζει για να μην αποκαλύψει ότι τον σκότωσε. Στη σχετική έρευνα για το θάνατο του συζύγου της εμπλέκεται και η Ιντερπόλ.

16. Ενας ξένοιαστος παλαβιάρης 1971

Θ.Βέγγος-Διον.Παπαγιαννόπουλος (όρμος Μπαικούτσι Πειραικής-η σκηνή με την κατσίκα!, πλατεία Νέου Φαλήρου-ως οδοκαθαριστής, Λιμάνι Πειραια)

ΞΕΝΙΑΣΤΟΣ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗΣΠΕΡΙΛΗΨΗ

Σε αυτήν την έγχρωμη κωμωδία ο Θανάσης προσπαθεί για χρόνια να φύγει παράνομα για την Αμερική προκειμένου να φτιάξει τη ζωή του γιατί λόγω οικονομικών δεν μπορεί να πληρώσει τα ναύλα, αλλά πάντα κάτι πήγαινε στραβά και έμενε πίσω. Ο φίλος του, ο Νικηφόρος, τον συμβουλεύει να μείνει στην Ελλάδα, να δουλέψει και να ψάξει να βρει τον συνονόματό του Θανάση ο οποίος βοηθάει όλον τον κόσμο. Μπλέκεται με το μεροκάματο και αλλάζει ένα σωρό δουλειές μήπως τελικά και τον συναντήσει. Παρόλο όμως που τον ψάχνει καιρό δεν τον βρίσκει. Αντιθέτως βρίσκει και σώζει από την αυτοκτονία μια κοπέλα, την Ελπίδα που την ερωτεύεται και την παίρνει να μείνει μαζί του. Για χάρη της αποφασίζει να μείνει τελικά στην Ελλάδα και να εγκαταλείψει το όνειρό του που ήταν πάντα μια άνετη και μεγάλη ζωή στην Αμερική. Όταν όμως μαθαίνει ότι η Ελπίδα έχει πρόβλημα με την καρδιά της και πως πρέπει να εγχειριστεί άμεσα για να τα καταφέρει, δεν θα διαστάσει να κάνει ληστεία σε ένα εργοστάσιο λιπασμάτων προκειμένου να βρει τα χρήματα για την επέμβαση. Ως “από μηχανής θεός” έρχεται από την Αμερική ο φίλος του ο Βαγγελάκης ο οποίος την ερωτεύεται και με ότι οικονομίες έχει, τη βοηθάει και τελικά τη σώζει όσο διάστημα ο Θανάσης είναι στη φυλακή για τη ληστεία. Αποφασίζουν οι δυο τους να παντρευτούν και λένε τα νέα στον Θανάση μόλις αποφυλακίζεται, όμως η ίδια τελικά το μετανιώνει και επιστρέφει πίσω μαζί του

 ΠΗΓΕΣ

  •  »Βιβλιογραφια για τον Πειραια” του Γιωργου Μπαλουρδου “ εκδοσεις Τσαμαντακη 2010
  • απο αναζητήσεις στο διαδίκτυο καθως και απο τη θεαση των ταινιων αυτων στη τηλεοραση.
  • tainiothiki.gr
  • greek-movies.com
  • palmografos.com
  • retromaniax.gr
  • Cine.gr
  • Retrodb.gr
  • el.wikipedia.org
  • 90lepta.com
  • www.hellenicfilms.gr
  • www.greekin.info
  • star.gr
  • athinorama.gr

1 COMMENT

  1. στον ξενοιαστο παλαβιαρη ημουν και εγω παρων.ηταν σε μια σχεδια επανω ο Βεγγος και του πεταγαν κουβαδες με νερο,σαν να ειχε τρικυμια.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.